Subject: SA Hiiumaa Muuseumid nõukogu koosoleku päevakord (teadmiseks)
From: "Marju Reismaa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Oct 2024 12:07:47 +0300

Tere!

Riigivaraseaduse ja Sihtasutuse Hiiumaa Muuseumid põhikirja kohaselt
edastan teadmiseks nõukogu järgmise korralise koosoleku päevakorra.

28. okt 2024 kell 12.30

Päevakord:

1.	Tahkuna tuletorni suvehooaja tulemused
2.	Arengukava 2025-2028 arutelu
3.	Muud küsimused (vajaduse korral)

Lugupidamisega

Marju Reismaa

muuseuminõunik / SA Hiiumaa Muuseumid nõukogu esimees

Kultuuriministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

628 2335 | 5192 7729

Suur-Karja 23 |15076 Tallinn |Eesti

 <http://www.kultuuriminsiteerium.ee/> www.kul.ee